Mitt foto
Navn:
Sted: Mexico

tirsdag, oktober 17, 2006

2 uker igjen..

ja.. om 2 uker er jeg da i mexico.. det er litt uvirkelig dette her.. at jeg faktisk skal dra på andre siden av havet, mens dere må være her hjemme i snø og storm.. livet er uretferdig eller hva!? ;) hehe.. 3 arbeidsdager igjen.. bli litt rart! og liksom ikke ha noe å gjøre.. det mest kreative er liksom å lære seg å surfe.. og dykke da.. :P
jepp.. hasta la vista så lenge.. neste innlegg blir fra mexico.. og da med noen hyggelige bilder ;)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dusta...
Hvorfor skal du dra fra meg? Jeg kommer til å savne deg helt sinnsykt masse!!!
Elsker deg! Stor klem..

24.10.06  
Anonymous Anonym said...

Hola chicka!
Naa ble jeg skikkelig skuffa - det er jo ikke en lyd fra deg her heller jo. Jeg som ble saa glad da jeg kom paa denne bloggadr. og knota ganske lenge for aa finne den...ja,ja haaper dette betyr at du har det saa fint at du ikke har faatt tid til aa skrive noe ennaa...
Mange klemmer fra mamman din : )

31.10.06  
Anonymous Anonym said...

Hei Malin!

Det var koselig å høre fra deg, da!!! Det er et brev fra Julia til deg her - kom innom når du er hjemme : )
Håper vi snart hører noe altså!!!!

klem fra Lise

31.10.06  

Legg inn en kommentar

<< Home