Mitt foto
Navn:
Sted: Mexico

lørdag, november 04, 2006

En solrik dag!

Da vi vaaknet i dag, var det endelig sol! vi badet og lekte med Fia paa stranda.. hun elsker aa bade! :) vi spiste frokost paa stranda og not dagen! Da jeg og eline skulle bort til en kafee for en liqado, horte vi noen som plystret etter oss.. det var Johan (ene mexicaneren).. han lurte paa om vi skulle bli med aa fiske senere paa dagen.. ja klart det! :)
vi har egenlig ikke gjort saa mye i dag.. bare nytt solens varme! Det kjedet jeg har paa meg her, er det jeg laget hos Albino og Johan.. som dere ser.. saa er dette virkelig det man forbinder med Sagas solreiser, men som man aldri kommer til.. hvit sand, palmer og turkist vann! det er bare helt fantastisk! saa om jeg ikke er hjemme 24 april.. bekymr ikke.. dere vet hvor dere finner meg! alt er bare helt superchill! vi legger oss nesten med solen.. som gaar ned kl 6 hver dag.. og staar ogsaa opp med den. (kl 6). jeg har ikke peiling paa hva klokken er med mindre jeg er paa internett.. saa naa er jo kl halv 5, solen er i ferd med aa gaa ned, det er kjempe varmt og jeg er blitt ganske saa solbrent i dag ja .. :/ men det blir nok brunfarge til slutt! ;) det er nok ikke saa mye mer aa si i dag.. LIVET ER HERLIG! legger ut noen bilder na.. :) saa dere liksom kan faa litt inntrykk!
Hytta som er bak, er felicia, tarje og fia sin.. vi bor i en lik,bare litt lenger bort..

Her lager eline kjedet..

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Umulig å kommentere - bare helt fantastisk. Men du, er det mye hai der? - bortsett fra de med to bein på bildet, mener jeg ...!

4.11.06  
Anonymous Anonym said...

Droemmer meg helt bort i disse bildene....men maa jo forte meg paa jobb! husker du aassen det er???

6.11.06  

Legg inn en kommentar

<< Home