Mitt foto
Navn:
Sted: Mexico

mandag, desember 18, 2006

HVOR ER KARTET??? og litt til..

Ja saa er det offesielt at jeg har lagt igjen stedsansen min hjemme... etter aa blitt veldig skuffet over at jeg ble "dumpet" av Buenas mannen, dro jeg ut for aa mote noen andre venner, saa kom en av laererene fra skolen kjorene forbi med en kamerat.. de lurte paa hvor jeg skulle, og jeg saa "Rikkis" som er navnet paa stedet jeg skulle mote buena mannen ogsaa.. jeg gikk bortover (de fulgte etter for vi skulle ta en kaffe) saa sa de at jeg gikk FEIL.. jeg hadde gaatt til FEIL sted.. vakke rart jeg ikke traff Buena mannen da for aa si det saann.. off! jaja.. det var kanskje det beste.. han er tross alt eldre enn Babushka (bestemor) :)
Ja naa er det siste dagen her paa en stund.. stikker naa til Monterrico om knappe 30 min.. og haaper paa aa komme frem i dag :P skal mote Lene, Carina og Erica :D yey! det blir et stykk fet jul vet jeg :) pynte palmer og kose oss i havet :D
det funker jo selvfolgelig ikke aa legge ut bilder her naa da.. saa det blir enda en kjedelig blogg uten bilder.. men KANSKJE det er internett i Monterrico.. saa DA kanskje det kommer no! :)

Antigua er en fantastisk by! Det staar 4 aar gamle barn paa gatehjornet og selger morgen avisen, hestene tasser i gatene med fine vogner etter seg og indianerne selger stygge kjeder..

siste dagen paa skolen, skulle jeg og Eline bli med laereren min til en varm kilde 20 min utenfor bye. vi sate oss i en chikkenbuss og kjorte ivei.. da vi kom frem, gikk det hester lose i veien og fuglene kvitret.. da vi kom frem, saa vi et basseng men masse menn som vasket og skurte.. var det liksom der vi skulle bade.. med alle de folka.. eehh.. lite fristende! men nei.. vi fikk ikke lov.. siden de vasket.. aaahh.. hele denne turen uten nytte.. jaja.. saa gikk vi opp en liten sti opp et fjell for aa gaa en annen vei til bussen.. vi gikk og vi gikk.. og med all den mosjonen jeg og eline har hatt ilopet av turen vaar, var dette dod og pine! men da vi kom opp paa toppen, var det kjempe fin utsikt og vakker natur (kjaerring).. vi gikk nedover og kom til en liten landsby med honer i fjellene og unger i veien.. hyggelig!!
det er vel den ene utflukten jeg har hatt her.. ellers har vi bare slappet av! mott mange kjente fra andre steder og jeg har brukt ALT for masse penger paa markedet.. det er jo saa utrolig masse fint der!
i gaar satt vi paa en kafe som heter "cafe 2000" som de viser film paa.. vi satt der, men det var veldig fult, saa vi delte bor med to til.. de viste seg aa vaere to skrullinger fra city som skal aapne en restauratbar ting paa torsdag.. de spanderte masse drikke til oss :) vin og fin rom. vi bestilte mat, men det tok EVIGHETER for den kom, og de gutta klaga helt syyykt mye.. ble litt for intese paa det til slutt.. men vi ble invitert til aa spise (gratis) middag paa resturangen dems i dag.. men vi stikker til Monterrico da.. saa blir ikke no av.. men skal dit i romjulen :) hehe..

mer er det vel ikke aa si for denne gang.. kos dere, y FELIZ NAVIDAD om jeg ikke kommer meg paa internett paa la playan! :)

¡¡hasta luego!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kjære Julia, så gøy å lese dine historier, det blir nok en bok av det der! Jeg vil bare ønske deg en god jul på enellerannen strand, uten juletre , deilig, hva? Men jeg tror du kommer til å lengte litt hjem akkurat julaften! Stor klem fra oss i Åkersberga. (skal feire jul hos preben i hans nye hus)

18.12.06  
Anonymous Anonym said...

GOD JUL Julia min!!! :-)

20.12.06  

Legg inn en kommentar

<< Home